وي اجرايي شدن اهداف سال جهاد اقتصادي را مستلزم همکاري و هماهنگي همه اقشار جامعه خواند و بيان داشت : جهاد اقتصادي فقط براي دولت نيست بلکه هرکسي در هر جايگاهي که هست در اين رابطه موظف بوده و بايد قدمي بردارد ، طبيعتا رسانه ها نيز به عنوان يکي از بخش هاي جامعه در اين رابطه وظايفي دارند.
معاون مطبوعاتي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ، نقش رسانه در جهاد اقتصاد را آگاهي بخشي و اطلاع رساني دانست و بيان داشت : جهش و جهاد اقتصادي حتما نياز به اطلاعات و آگاهي بالايي در مردم دارد و وقتي نقش کلي را تعريف کنيم متوجه مي شويم که چقدر نقش رسانه اهميت دارد و رسانه ها بايد نقاط ضعف و قوت اجرايي شدن اين حرکت را به آگاهي مردم برسانند.202
انتهای پیام/